Politica de Prestare / Returnare

Politica de prestare/returnare

Prestare servicii

În momentul contractării unui serviciu furnizat de Cabinet Individual de Psihologie Danea Maria Delia (denumit în continuare CIP Danea Maria Delia) acesta poate fi livrat în cabinet sau online. Toate detaliile referitoare la prestarea de servicii se includ într-un Contrat de prestare servicii psihologice.

Cât costă prestarea serviciilor?

Pentru comenzile transmise Cabinetului Individual de Psihologie Danea Maria Delia costurile sunt în conformitate cu cele din secțiunea de Tarife.

Care este termenul de prestare?

Termenul este agreat între Cabinetul Individual de Psihologie Danea Maria Delia și client și stabilit de comun acord.

Când se face prestarea serviciilor?

Pe bază de programare prealabilă. Nu se fac prestări de servicii duminica și în zilele de sărbători legale.

Cum se întâmplă la modul practic livrarea serviciilor?

Serviciile se agreează ca dată și oră în cabinet sau online.

Pentru comenzile plasate online, se așteaptă primirea mesajul de confirmare a comenzii, agrearea datei și orei de prestație.

Cu 24 de ore înainte de data și ora agreată de comun acord pentru prestație, clientul va fi notificat telefonic sau prin SMS de reprezentantul Cabinetului Individual de Psihologie Danea Maria Delia despre intervalul programat pentru reconfirmarea prestării serviciului.

Retur Garantat

Daca un Produs și/sau Serviciu care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de CIP Danea Maria Delia, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunoștința Clientului. În situația în care Clientul a plătit Serviciul respectiv, CIP Danea Maria Delia va returna în contul Clientului contravaloarea Serviciului în termen de maximum 7 (șapte) zile. Termenul se calculează fie de la data când CIP Danea Maria Delia a luat la cunoștință despre imposibilitatea de livrare, fie de la data când Clientul și-a exprimat în mod expres și neechivoc dorința de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situații.

În cazul plaților online, CIP Danea Maria Delia nu își poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitentă a cardului, în cazul in care moneda respectivului card este diferită de leu (RON). Clientul va fi în exclusivitate responsabil pentru suportarea costurilor unor asemenea operațiuni.

Care sunt condițiile de retur?

Serviciul Retur este disponibil doar pentru titularul facturii Returul se accepta pe baza unei cererii de retur.

Cum se calculează termenul de retur?

CIP Danea Maria Delia va returna în contul Clientului contravaloarea Serviciului în termen de maximum 7 (șapte) zile. Termenul se calculează fie de la data când CIP Danea Maria Delia a luat la cunoștință despre imposibilitatea de livrare, fie de la data când Clientul și-a exprimat in mod expres și neechivoc dorința de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situații.

Politica de retur și rambursare a produselor din secțiunea ”Cumpără” și/sau Magazin

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid, și anume același serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate documentele care l-au însoțit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă  modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. În caz contrar, îmi rezerv dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Această clauză se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G Nr.34/2014.

În cazul în care doriți returnarea unui produs, vă rog să scrieți un e-mail la adresa info@deliadanea.ro.

Rambursarea contravalorii produsului se va face prin transfer bancar, în cel mult 14 zile de la recepția produsului returnat.

Excepție de la situația descrisă mai sus fac produsele care sunt livrate online în format digital descărcabil direct de pe site sau programele online care se desfășoară prin e-mail pe mai multe zile sau sesiuni de lucru. Produsele de acest fel nu se returnează și nici contravaloarea acestora nu se returnează, Cumpărătorul parcurând deja un conținut original creat de autoare.

Atunci când se realizează o comandă online, cumpărătorul declară că a luat cunoștință și este de acord cu cele menționate mai sus, pentru că fac parte din Termeni și Condiții.